2012-06-19

Pimpad korv...

...grillkorv alltså - det där andra lämnar jag över till eran fantasi ;)
Man kan faktiskt pimpa till helt vanlig korv och stuvade makaroner. Tydligen kan man njuta av stuvade makaroner också....





Igår kom äntligen Linas kasse. Jag blev förvånad över att det var så bra råvaror med. Hela paket med mjöl, ris och bulgur, färsk dill och mycket ekologiskt. Kändes bra. Recept och matbilder dyker väl upp allt eftersom. Sedan så kan jag förtälja att en av Arlas kokböcker (som jag fått från arla - men som jag redan hade hemma) kommer tävlas ut inom kort. Sedan så har jag en till rolig liten sak att avslöja - men den lilla saken kan jag inte avslöja än. Denna lilla sak har i allra högsta grad med matlagning att göra....

1 kommentar:

  1. Njuta av makaronstuvning går hur bra som helst, det gör vi gärna:)
    Låter spännande, nu är vi nyfikna!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...